dinsdag 23 juni 2015

online-consulten bloesemremedies

Bloesemtherapie is een energetische behandelwijze die emotionele verstoringen kan aanpakken.


Het kan je bijvoorbeeld helpen om de dagelijkse stress te verminderen,  of om bezorgde gevoelens weg te nemen. Ze verminderen frustratie en boosheid en hebben een stemming verbeterende werking.
Het doel van de bloesemremedies is om de emotionele harmonie te herstellen bij allerlei gemoedsaandoeningen. Bijvoorbeeld: verdriet, wanhoop, irritatie, boosheid, wrok, frustratie, bezorgdheid, onzekerheid,onvoldoende zelfvertrouwen, onrust, faalangst enz. *

Er zijn verschillende bloesemremedies die elk een specifieke negatieve emotie kunnen aanpakken. Het is een zeer ‘zachte’ behandelingsvorm, waarbij laag voor laag de emotionele verstoringen worden geharmoniseerd.
De emoties worden hierbij  niet onderdrukt. De corresponderende positieve emoties, die in ons aanwezig zijn worden aangemoedigd om naar buiten te komen.  Met andere woorden: het haalt het beste in jou naar boven.

Een online-consult
Om te bepalen welke remedie(s) geschikt zijn voor de klant moet een vragenlijst worden ingevuld.
Deze kan op verzoek worden toegestuurd. Nadat de vragenlijst door jou is ingevuld en geretourneerd ontvang je binnen vijf dagen een bericht. Hierin wordt uitgelegd welke remedies voor jou geschikt zijn. Dit zijn over het algemeen 1 tot 6 verschillende bloesems. Vervolgens kun je beslissen of je deze remedie door ons laat samenstellen. 

Wil je een consult aanvragen, dan kun je een berichtje sturen naar info(apestaartje)acu-putten.nl

Bloesemremedies zijn gemaakt van de bloeiende delen van planten, bomen en struiken.
Ze  zijn zeer makkelijk in te nemen en kunnen  worden gebruikt naast een andere therapie of medicatie. De bloesems veroorzaken geen interactie met andere medicijnen of therapie  en hebben geen bijwerkingen. Ze kunnen veilig worden gebruikt door iedereen, dus ook door zwangere vrouwen of vrouwen die borstvoeding geven, kinderen en ouderen.

Gebruik
Bloesemremedies worden geleverd in een glazen flesje met een druppel-pipetje. Je neemt eenvoudigweg 4x daags 4 druppels in, rechtstreeks op de tong.  Een flesje is voldoende voor ongeveer 3-4 weken. Eventueel kan na deze periode een nieuwe remedie worden gemaakt (zonodig met een aangepaste samenstelling).

Tarief:
Voor een online-consult rekenen wij EURO 25,-
Een bloesemremedie kost EURO 7,50
De verzendkosten zijn EURO 7,-

De prijs voor een vervolg-consult inclusief remedie en verzendkosten bedraagt EURO 25,-

* bloesemremedies zijn niet geschikt voor de behandeling van zware psychische aandoeningen, of ter vervanging van medicatie.


Enkele leuke reacties van klanten:
Een poosje terug won ik tijdens een leuke Facebook-actie een persoonlijk advies over Bloesemremedies bij Anita en Erwin. Ik heb de juiste bloesemdruppels na het advies genomen en was totaal verrast door het positieve effect! Ik wilde graag wat minder piekeren en dat is absoluut gelukt . De druppels hebben mij echt geholpen en nu gebruik ik ze nog af en toe. Een echte aanrader! 

Het gaat nu sinds een week steeds beter, ik merk dat ik rustiger ben geworden,vanuit die rust heb ik ook zaken kunnen loslaten waar ik toch geen controle op uit kan oefenen,slapen gaat ook heel goed, ik was heel moe,inslapen lukte slecht, maar nu moet ik de wekker zetten want anders word ik pas ver in de ochtend wakker,ik heb daar trouwens wel 'n paar dagen aan toegegeven, ik moet nog wel werken aan het in m'n eentje op pad te gaan en het eten is ook nog niet goed,....maar alles heeft zijn tijd nodig,ik ben al blij dat die spanning grotendeels verdwenen is ,op momenten dat ik het voel opkomen kan ik het makkelijker kwijtraken weer, dus ik merk zeker vooruitgang.